Ester Barnola
L’evolució que tenen és correcte, a poc a poc van aprenent anglès i a més, s’ho passen pipa!
Tenia la necessitat d’introduir les meves dues petites (des dels 3 anys) al món de l’anglès perquè aprenguessin i absorbissin la base de la llengua, vaig decidir apuntar-les a Lingo per la confiança que tenia amb la professora i la veritat és que la metodologia en sembla molt adequada per a cada edat i les classes són divertides i amenes, ja que les nenes aprenen jugant.
El tracte és immillorable, tant amb els pares com amb els alumnes.
Les meves filles van molt contentes a classe.
També et pot interessar:
-
Adriana Rosell
La metodologia que se segueix a les classes és molt dinàmica i fins i tot els moments de gramàtica poden ser divertits!
-
Anònim grup adults
Des que vaig començar el meu nivell ha millorat molt.
-
Mercè Pérez
Veig evolució en la meva filla i confio força en les valoracions que fa la professora.
-
Mireia Roset
Els meus fills porten mig curs amb Lingo i els resultats són molt notables!
-
Lingo Language Academy
Pl. dels Bombers, 13 F 17520 Puigcerdà