Anònim grup adults
Des que vaig començar el meu nivell ha millorat molt.
Volia aprendre anglès i l’Anna domina l’anglès i és molt dinàmica.
M’agraden les classes de Lingo, perquè la professora combina diferents metodologies d’estudi, cosa que fa amena la classe i a més, el tracte és personalitzat.
També et pot interessar:
-
Ester Barnola
L’evolució que tenen és correcte, a poc a poc van aprenent anglès i a més, s’ho passen pipa!
-
Guifré Sirvent
Cada vegada estic més preparat per complir el meu objectiu: Pass the First exam!
-
Mercè Pérez
Veig evolució en la meva filla i confio força en les valoracions que fa la professora.
-
Miriam Corpas
Em vaig apuntar a Lingo per obtenir un bon nivell d'anglès i per ampliar els coneixements que treballem a l’institut.
-
Lingo Language Academy
Pl. dels Bombers, 13 F 17520 Puigcerdà